باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی: راه راه

سایت طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی. ... ترانه طنز «بزن دست» باصدای مجتبی الله وردی ... کلیه حقوق سایت راه راه متعلق به دفتر مطالعات جبهه فرهنگی می باشد.

باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی: راه راه

سایت طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی. ... ترانه طنز «بزن دست» باصدای مجتبی الله وردی ... کلیه حقوق سایت راه راه متعلق به دفتر مطالعات جبهه فرهنگی می باشد.

سایت طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی. ... ترانه طنز «بزن دست» باصدای مجتبی الله وردی ... کلیه حقوق سایت راه راه متعلق به دفتر مطالعات جبهه فرهنگی می باشد.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

طنز نوشته

جوکها و طنز های خنده دار و بامزه

 در ادامه جملاتی خنده دار و بامزه را می خوانید که برگرفته از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می باشد.طنز

طنز

فقط یه ایرانی میتونه کسایی رو که نمیشناسه تو شبکه های اجتماعی ادد کنه
.
.
.
ولی کسایی رو که میشناسه بلاک کنه
اصن حدیث داریم خواهی نشوی رسوا آشنا دیدی بلاک کن

 

مطالب طنز و خنده دار

 با گوشی موبایل و شارژر رفتم دستشویی، 
وقتی اومدم بیرون دیدم خانوادم 5 ساله از اونجا رفتن

 

طنز نوشته های کوتاه

 

‏با دوست دخترم برای اولین بار رفتم کافه خواستم سفارش بدم، گفتم:تو انتخاب کن ببینم سلیقه ت چطوریه؟

.

.

گفت:من اگه سلیقه داشتم که الان پیش تو نبودم

 

جوکهای خنده دار

دیشب به مامانم میگم چرا شام نداریم؟؟؟؟
میگه اگه ناراحتی از خانواده left بده
بابام گفت بیگ لایک
داداشم گفت با اجازه کپی

جوک و جوک خنده دار و خنده و لطیفه و طنز و طنز ایرانی و طنز خنده دار و لطیفه

مطالب طنز و خنده دار

‏با موتور رفیقم رفتم در مدرسه دخترونه تک چرخ بزنم که مُخ بزنم خوردم زمین

.

.

یکی از دخترا اومد گفت:بیا این شماره م، خودتو به کشتن نده

 

جدیدترین جوکهای خنده دار

به مامانم میگم اگه من بمیرم چکار میکنی؟ 
.
.

میگه:یه مراسمی برات بگیرم چشم عمّه هات در بیاد
.
.
سلطان غم ننه

 

مطالب طنز و خنده دار

یارو ﺩﺍﺷﺘﻪ ﻭﺳﺎﯾﻠﺸﻮ ﺟﻤﻊ ﻣﯿﮑﺮﺩﻩ ﮐﻪ ﺑﺮﻩ ﺳﺮﺑﺎﺯﯼ ...
.
.
ﺑﺎﺑﺎﺵ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻪ :
ﺯﺭﻧﮓ ﺑﺎﺵ، ﻗﺸﻨﮓ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺮﮔﺸﺘﯽ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﭘﺎﺳﮕﺎﻩ ﺑﺰﻧﯿﻢ

 

جملات کوتاه طنز

رفتم دکتر میگم اقای دکتر پاهام عرق میکنه،میگه چیز مهمی نیست منم همینطوریم!میگم گاهی وقتا  سرگیجه میگیرم،میگه منم همین طوریم !

.

.

گفتم اقای دکتر شما هم مثل من مریض هستید یه دکتر خوب پیدا کنم باهم بریم پیشش ،دیوانه از مطب انداختم بیرون .
مردم اعصاب ندارن.

 

استاتوس خنده دار

یکی از تفریحات  دوران کودکی م این بود که 
یه مگس میگرفتم بهش نخ می بستم بعد یکی دیگه هم میگرفتم بالهاشو میکندم میبستمش اون سر نخ بعد مگس سالمه پرواز میکرد و این یکی رو بکسل میکرد میبرد با خودش ، صحنه ی زیبایی بود.
روانی هم خودتونید !!!

 

مطالب طنز کوتاه

جملات کوتاه طنز

زنها برای عاشق شدن به 3چیز نیاز دارن :
اعتماد
محبت
عشق و علاقه و صداقت و پول و کیف و کفش و ماشین …

 

طنز نوشته های کوتاه

زنگ زدم یه جا برای کار… بهم میگه 15 روز کار ،15 روز استراحت، ماهی 600 تومن!!
بهش گفتم نمیشه اون 15 روز رو هم نیام ماهی 300 تومن؟؟؟
هیچی دیگه یکم فحش های جدید ازش یاد گرفتم

 

طنز نوشته های کوتاه جدید

اﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻧﭙﺬﯾﺮﻓﺖ
ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺑﺪﯼ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ
ﻣﻌﻤﻮﻻ ﭼﯿﺰ ﻫﺎﯼ ﮔﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺭﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ

.

.

ﻓﻌﻼ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﮔﻮﻝ ﺑﺰﻧﯿﺪ ﺗﺎ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺑﻌﺪﺍ ﭼﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ

 

جوکهای خنده دار

به یارو میگن 100 تا درخت رو با اره برقی بزن 
94 تاشو میزنه خسته میشه 
میگن دوباره روشنش کن که 6 تا مونده 
میگه:مگه روشنم میشه

 

جوکهای خنده دار جدید

بزرگترین دلهره زندگی من اینه که :
سر سفره وقتی دارن بشقاب ته دیگ رو دست به دست میچرخونن بهم ته دیگ نرسه و …
چند تا دونه برنج آغشته در روغن بهم برسه !!!

 

جدیدترین جوکهای خنده دار

ماﻣﺎﻧﻢ داره ماست درست می کنه
مادربزرگم بهش میگه :ﺍﮔﻪ ﻭﺍﻗﻌﺎ می ﺨﻮﺍﯼ ﺧﻮﺩ ﮐﻔﺎ ﺑﺸﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﯾﻪ ﮔﺎﻭ ﻫﻢ ﺑﺒﻨﺪﯼ ﺗﻮﯼ ﺣﯿﺎﻃﺘﻮﻥ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﭘﻮﻝ ﺷﯿﺮ هم ﻧﺪﯼ !!!
ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ با اشاره چشم و ابرو نگاه من کرد و ﮔﻔﺖ :ﻭﺍﻻ ﯾﻪ ﮔﺎﻭ داریم مثه خر میخوره ولی ﺷﯿﺮ ﻧﻤﯿﺪﻩ

 

مطالب طنز و خنده دار

پسرخالم معدلش شده 19.79 سه روزه رفته تو اتاق درو رو خودش بسته
من همسن این بودم 12 می شد معدلم تا خونه با کیف رو پایی میزدم

 

جوکهای خنده دار و بامزه

فقط یه مرد ایرانیه که 
بعد از چپ کردن ماشینش
و قطع چند تا درختو
تیر چراغ برقو
کندن چندین متر گارد ریل
با اعتماد به نفس از ماشین پیاده میشه و میگه :

جمع نکرده بودم، مرده بودیما!!!!!

برای خواندن ادامه طنز نوشته به راه راه طنز مراجعه کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی